Preferiria un mestre que en sabés de tot menys de tecnologies que no al revés

Entrevista a Dolors Reig, psicòloga social i una de les veus més reputades sobre educació 2.0. Reig reivindica el paper del mestre com a orientador emmig de la revolució de les tecnologies, que assegura que ens portaran cap a una educació més participativa i collaborativa. Per Dolors Reig el desembarcament de les noves tecnologies en l’educació no és incompatible amb la reivindicació de la figura del mestre. Al contrari. En un entorn en què tot esdevé més immediat i on hi intervenen cada cop més fluxos d’informació, el professor és un far que orienta. No cal que sigui un expert en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), només que sigui suficientment obert de mentalitat com per incorporar-les amb l’ajuda dels seus alumnes.

llegir

Advertisements

About Giorgio Bertini

Director at Learning Change Project - Research on society, culture, art, neuroscience, cognition, critical thinking, intelligence, creativity, autopoiesis, self-organization, rhizomes, complexity, systems, networks, leadership, sustainability, thinkers, futures ++
This entry was posted in ICT, Teachers and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s